maanantai 21. marraskuuta 2011

Rakas ponini



Danille omistettu:

Ruusukehai :)

Sinut kanssasi reilu neljä vuotta kuljin. Se oli elämäni parasta aikaa! Opetit minut ratsastamaan, niin alkeistasolta kansallisiin kilpailuihin. Et ollut helppo poni, sen tiedän. Mutta kehityin kanssasi paljon, eteenkin viimeisen vuoden aikana, jolloin sain sinut kokonaan omakseni ja olin kanssasi päivittäin. Opin miten hevosen kanssa tulee toimia ja minkälaista on olla hevosen omistaja. Se on vastuullista ja toisaalta rankkaa hommaa, mutta kyllä se on sen veroista! Muistan ensimmäisen kerran kun ratsastin sinulla, enkä pitänyt siitä yhtään. Halusin kuitenkin ponin. Et ollut paras mahdollinen aloittelijan poni, mutta en kadu hetkeäkään mitä olet minulle tehnyt. Monet kerrat tulin itkien ratsastamasta ja heitit minut pusikkoon. Olit kova pukittelemaan ja niin olet edelleenkin. En olisi koskaan uskonut, että me tulisimme menestymään isommissa kisoissa. Edellisillä omistajilla kielsit ulos paljon, minun kanssa heti ensimmäinen alue startti meni puhtaasti. Olin niin onnellinen! Menihän siinä aikaa että kemiat kohtasivat, mutta olin kärsivällinen ja topakka. Et koskaan päästänyt minua helpolla, vaikka pelastitkin minut monesta pinteestä. Sinun kanssasi on tullut koettua ikimuistoisia hetkiä. En koskaan unohda niitä! Olet aina muistoissani nyt ja ikuisesti! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti